maandag 23 mei 2016

Mijn monstertjes :)

Het zit er alweer op...

Ik heb er geen woorden voor hoe trots ik ben op mijn 'Max en maximonstertjes'!!!
Jullie waren echt TOP, gewoonweg de beste! :) Een juf mag best wel eens pronken met haar klasje he!

Hier zijn nog enkele foto's van achter de schermen, de generale repetitie en van een lieve mama! Wie nog foto's heeft, mag ze mij steeds bezorgen. Ook heb ik al 2 filmpjes van ons spektakel. Wie deze graag heeft, mag een stick meegeven en dan zet ik deze graag over.

Bedankt voor jullie aanwezigheid en hopelijk hebben jullie er met z'n allen evenveel van genoten als wij! 
Een schoolfeest om nooit meer te vergeten... DANKJEWEL!!!


























































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten