woensdag 10 juni 2015

De juf is jarig!

4 juni was de juf jarig!
Dit beloofde een leuke dag te worden, vol verrassingen, lekkere dingen en het zonnetje dat ons toelachte!

Ik zou heel graag al m'n leerlingen en hun ouders willen bedanken voor de mooie wensen, de hartverwarmende knuffels, de prachtige tekeningen en kaartjes, de uit-het-hart-gegeven-geschenken en vooral de stralende gezichtjes gedurende mijn "30-jarige dag"!!!

Ook een dikke dankjewel voor de leerlingen van het 6de leerjaar die mij tijdens hun speeltijd zijn komen verrassen in de klas! Ze hebben gezongen, 30 vuurwerkpijlen afgeschoten en me hartelijk gefeliciteerd!

Wat kan een juf zich nog meer wensen, dan zo omringd worden door schatten van leerlingen!!

Ik was vervuld van oprecht 'juffengeluk'...



























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten