zaterdag 22 maart 2014

Berichtje van juf Sara







Hallo jongens en meisjes van 5A,

maandag is het eindelijk zover, dan kom ik tot de paasvakantie les geven in jullie klas. Onder het waakzame oog van juf Elke gaan we een heleboel leren, van gevaarlijke boeken tot regenwormen. Misschien schuilt er in één van jullie wel een echte boeken(regen)worm!

Voor wie graag nog een beetje meer van mij wilt weten:
Mijn naam is Sara De Backer.
Ik ben getrouwd met Patrick en trotse mama van Stan (3 jaar). Ik werk als onderofficier bij de luchtmacht en studeer daarnaast voor leerkracht lager onderwijs! Mijn doel? Afstuderen in juni!

Ik ben zeker dat we er samen een spetterende week van zullen maken!
Wil je iets vragen, heb je bedenkingen of wil je gewoon iets kwijt…? Mijn deur staat altijd voor jullie open!

Vele groetjes en tot maandag!
Juf Sara


  










Geen opmerkingen:

Een reactie posten